Hello November

Khamis, November 02, 2017



Haiii I'm back and welcome November setelah sekian lama menyepi last sekali update blog 10/10/2017 hari tu.Bulan lepas bulan sakit sebab dapat selsema + deman + sakit tekak + batuk + sakit badan ..ha nampak tak ber +++ kat situ ..memang dah lama tak sakit macam nie last I kena batuk tahun 2015 dan tahun 2017 batuk buat comeback hukhukhuk tapi tak apa lah sakit pun salah satu penghapus dosa kecil-kecil kan.

Cuma sekarang batuk je yang belum ok lagi,batuk memang susah sikit nak baik dah telan 3 jenis ubat pun tak baik-baik lagi , kalau tak sejuk ok sikit lah bila duduk dekat tempat aircond tak berhenti batuk macam dah kena pernyakit TIBI dah.

Tak lama lagi nak masuk tahun 2018 apa yang korang dah buat pada tahun 2017 nie ? Azam korang macam mana pulak dah tercapai ke atau masih terkial-kial untuk memenuhi azam tahun nie.Yang dah tercapai tu Tahniah ya ..yang belum tu tak apa masih sempat lagi ada lagi 2 bulan kan..masih sempat nak kejar hiks...

Jumpa next entry ya harap korang jaga kesihatan , sekarang pun dah masuk musim hujan , berhati-hati di jalan raya okey .. Bye









You Might Also Like

0 ulasan