Panduan Brush Untuk Mereka Yang Suka Makeup

Selasa, Januari 23, 2018


Siapa dekat sini nak beli atau teringin nak ada brush makeup ? Atau dah ada brush makeup tapi tak tahu nak guna macam mana sebab tak tahu apa function setiap brush ? Ha apa kata korang tengok pic dekat atats.Semua tu dah senarai setiap jenis brush..Setiap brush ada function baru lah makeup kita flawless gitu...Baru lah orang tanya brush tu untuk apa kita tak segan silu nak beritahu kan...
selamat membaca okey...



You Might Also Like

1 ulasan